lifeebyus

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

God Jul!

Av Josefine & Moa - 25 december 2013 21:09

Hejsan!
Förlåt för att jag inte hann blogga igår, hade fullt ös hela dagen.
Hoppas att ni hade en bra jul, det hade iallafall jag :)
Fick kläder,pengar,parfym,smycken, och sedan ska jag få min mobil på fredag (hoppas jag)

Nu har jag lite ångest, eftersom att jag skulle ju åka till Gbg på lördag men jag har fått lite problem på vägen, hoppas jag kan lösa det! Om man verkligen vill något ska man aldrig ge upp. #kämpa

Ha en fortsatt bra dag fina blogg läsare/J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine & Moa - 8 januari 2014 23:02


Men hej! länge sedan... känner för att skriva av mig lite eftersom jag inte kan sova... ja det är mycket som hänt på bara ett jullov... börja med att jag sluta på Guling... sen red jag en annan häst i 2 veckor kanske men sedan slutade ägaren svara m...

FML

Av Josefine & Moa - 22 december 2013 09:21


Hej! Mitt förra inlägg försvann,-.- Iallafall, som Moa skrev där under så har vi inte riktigt haft tid att blogga, jag har haft långa dagar i skolan eftersom att 9:orna skulle hålla i julavslutnings showen, vi hade 3 föreställningar på fredagen, ...

Av Josefine & Moa - 22 december 2013 01:42

hallå! känner att inte jag hunnit med bloggen... har haft väldigt mycket att göra nu innan jullovet! väldigt mycket har ändrats sen sist! mycket problem osv.. haft en det dåliga och sorliga saker oxå på sista tiden! både min mamma och mormor har ...

Av Josefine & Moa - 10 december 2013 21:01

Hej! Känner att jag inte bloggar om något kul haha, suger på sånthär. Idag har jag varit i skolan, kom hem vid halv 1 tiden och sen så chillade jag lite, efter det stack jag till dalhem och sen vidare till välja för att fixa en grej med mobilerna....

Av Josefine & Moa - 9 december 2013 10:54


Hej! Sitter i skolan, har matte/no till halv 1.. Är så sjukt trött, och lite yr vet inte varför :$ Känner att jag är yr ganska mycket! Och åter igen blir det ingen ridning idag då jag har två läxor till imorgon. Orkar verkligen inte jobba matt...

Presentation


Välkommen till våran blogg!
Här bloggar Josefine & Moa.
Josefine är snart 15 år gammal , håller på med hästar och har 3 medryttarhästar vid namn Prinsen,skorpan & en d-ponny som heter Lipton.
Moa är 14 år gammal , rider sin medryttarhäst Guling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit tv serie/tv program?
 Pretty Little Liars
 Breaking bad
 The Walking dead
 Paradise Hotel
 Super Natural
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om oss


Ovido - Quiz & Flashcards